fb  tw  gp 

UN ALTFEL... DE INTERVIU


Informatii pentru dezvoltarea catalogului de prezentare individuala

1. Nume, functie, companie, domeniu de activitate:
Cruceanu Raluca, Director al SC MEDIA GLOBAL COMPANY SRL, productie publicitara

2. Specializari
Cursuri de marketing, vanzare si prospectare de piata in cadrul Universitatii Tehnice "Gheorghe Asachi" Iasi

3. Experienta
Am avut deosebita onoare de a "invata meserie" inca din 1995 de la reprezentantii societatii romano-americane GRAFFITI BBDO ca reprezentant zonal al SC MEDIA GLOBAL SA BUCURESTI. Profesionalismul si promptitudinea au fost primele lucruri pe care le-am invatat in domeniul acesta al publicitatii. Din martie 1996 am infiintat o AGENTIE DE MEDIA careia ulterior i-am creeat un department propriu de productie devenind astfel din 2002 AGENTIE DE PUBLICITATE. Tot de atunci am invatat ce inseamna si disponibilitatea si cat de mult aceasta calitate se va reflecta atat in viata socio-economica cat si in cea privata.

4. Rezultate
Traiesc zi de zi bucuria implinirii profesionale si a lucrului bine facut. Atunci cand vezi o curte de reprezentanta auto cu 80 de masini inscriptionate de tine cu un client cu nume de rezonanta cum e COTNARI sau cand stii ca mai bine de jumatate dintr-un targ de masini de tipul EXPO CASA AUTO este prezentat prin produsele tale si ca s-au montat cele mai frumoase litere volumetrice cu tub spectral incasetat la FITERMAN de catre colegii tai, atunci stii ca zambetul de multumire al clientului e o bucurie ce nu poate fi cuantificata.

5. Prin ce va diferentiati puternic fata de concurenta (aceasta poate fi locala sau nationala)?
Noi la vreme de criza muncim la capacitate maxima. E oare o diferenta? Cu siguranta calitatea produselor, finisajele de inalta clasa, originalitatea grafica, promptitudinea si respectarea termenelor pot fi argumentele ce fac diferenta. Si utilajele sunt un argument forte in contextul in care poti obtine o calitate de inalta clasa a produselor finite.

6. De ce va aleg clientii?
De ce noi? In primul rand pentru ca ne-am respectat clientii. Nu au existat clienti mici sau clienti mari ci numai clienti serviti cu deosebit respect. Nu am ocolit comenzile mici si am facut cu placere si un set de carti de vizita si cateva pliante cat si lucrari cu mii de produse cu peridiocitate mare, am stiut sa ne adaptam cerintelor fara a "stramba din nas", am incercat ca tot ceea ce am produs sa fie de buna calitate, am reparat atunci cand am gresit, am sfatuit si am gasit solutii atunci cand concurenta "dadea bir cu fugitii"

7. Care este, pentru dumneavoastra, cheia succesului in business?
Cheia succesului in business este "coloana vertebrala": sa-ti faci clientul sa inteleaga ca ceea ce faci este o afacere benefica de ambele parti si faptul ca s-a ivit ocazia sa colaboram ne va aduce un maxim de castig financiar si profesional

8. Cuvantul care va reprezinta.
RESPECT. Respectul este cuvantul care ma reprezinta. Eu respect omul ca fiinta si ca munca pe care o presteaza, indiferent de functia sau statutul social pe care le detine. Am respectat intotdeauna atat clientul cat si angajatul.

9. Brand-uri sau proiecte din portofoliu
Am avut sansa in acesti 15 ani sa lucram pentru firme cu nume sonore atat pe piata ieseana cat si in intreaga tara, precum: Antibiotice, Pepsi Cola, Iasisting, Arcelor Mittal, Dyo, Sif Moldova, Remar Pascani, Henning, Molid Total Security, Trado Motors dealer BMW, Caremil dealer Dacia, Comat, Casa Auto dealer Mercedes, Tester Group dealer Ford, Mapei, Ziarul de Iasi, On Clinic - Proctoline, Ropharma, Astra Asigurari, Vel Pitar, Afer, Lemet-magazine Lem`s, Kiss FM,Tribunalul Iasi, agentii de turism {Eximtur, Galix, Puls, Autonom, Eurolines etc), farmacii (Panax, Inafarm, Star Farm), saloane de infrumusetare (Avangarde, New Style, Mireille Cosmetics, Sei Bella etc.) Cu scuzele de rigoare pentru cei pe care nu i-am enumerat, dar ne-au ajutat de-a lungul timpului sa intelegem cat de important este sa ne perfectionam stilul de lucru si sa diversificam ofertele de publicitate, le multumim!

10. Tipul de clienti de care sunteti interesat/a.
Nu cred ca exista un tip de client. Clientul e client. Cred ca totusi as putea spune ca-mi plac clientii care stiu ce vor.

11. Contact
E-mail: office@mediaglobal.ro
Telefon: 0744/397280

12. O fraza/propozitie/headline care va reprezinta si pe care doriti sa o comunicati pentru a va promova activitatea intr-o maniera remarcabila.
CREATIVITATEA SI INOVATIA ne-au ajutat sa fim ceea ce suntem. A visa si a da frau liber imaginatiei inseamna libertate. Libertatea inseamna pentru mine putere. Puterea este un dar dat pentru a face bine.